до низу

Про нас

Наша успішна історія почалася в 1999 році. Тоді почалося співробітництво АТ «Черкаський автобус» (який на той час перебував у складі корпорації «Богдан») і японських компаній світового рівня – лідера з виробництва дизельних двигунів та комерційних автомобілів ISUZU MOTORS LIMITED та її партнера, корпорації NISSHO IWAI (нині – корпорація SOJITZ).

Наші японські партнери здійснили пілотну поставку вантажних автомобілів ISUZU NQR71. Однак, спочатку ринок не сприйняв належним чином цю, безумовно, видатну на світовому ринку вантажівку. Було прийнято рішення розробити зусиллями українських спеціалістів конструкцію автобуса малого типу, і використати для нього агрегати вантажного автомобіля ISUZU.

Багато хто пам’ятає, наскільки своєчасними, настільки ж і незвичними та неочікувано якісними буквально увірвалися на ринок України нові автобуси «Богдан» на агрегатній базі ISUZU. На той час, великі автобуси типу Ікарус давно вж

е віджили свій вік, нові тролейбуси та трамваї теж не надходили, тож більшість потреб пасажирів «задовольняли» маршрутки – маленькі, тісні та й не дуже безпечні, мікроавтобуси з вторинного ринку або ж нові, але типу «Газель».

Якщо у 2000-2001 роках було продано трохи більше сотні нових автобусів на базі ISUZU, то у 2002 – майже півтисячі, а у 2003-му – 1188! В цьому ж році наша компанія почала продавати власне і вантажні автомобілі ISUZU (спочатку це були ті ж NQR71, потім до них додалися NQR70 та NQR75 – зараз аналогами цих флагманів модельного ряду ISUZU на нашому ринку є NPR75 та NQR90, але тепер це тільки невелика частина з переліку вантажівок, який постійно розширюється).

У 2004 році продукція Черкаського заводу почала продаватися на експорт. За ці роки про них дізналися і полюбили споживачі майже усіх країн, що колись складали СРСР, і не тільки.

Відтоді комфортабельні, маневрені та якісні автобуси малого класу на базі ISUZU – незмінно лідери в пасажирських перевезеннях в Україні. Тепер вони називаються ATAMAN. У 2011 році АТ «Черкаський автобус» вийшов зі складу корпорації «Богдан», невдовзі й відбувся ребрендинг торгової марки. Загалом вироблено і продано більше ніж 20 тисяч автобусів і близько 2200 вантажівок.

Успішне виробництво автомобілів неможливе без належної діяльності дистриб’юторів продукції виробника. В нашій групі компаній вони відповідають за широкий спектр завдань – від постачання комплектуючих (в першу чергу і більшою мірою, японських компонентів ISUZU), логістичні ланцюги, фінансування виробництва і збуту, до гарантійного та післягарантійного обслуговування клієнтів торгової марки ISUZU-ATAMAN, а також безперебійного постачання запасних частин, навчання та технічного супроводу для користувачів автотехніки.

На сьогодні ТОВ «КОМТРАНСКОМПЛЕКТ» - авторизований дистриб’ютор вантажних автомобілів ISUZU, пікапів ISUZU D-Max та автентичних запасних частин до всіх вантажівок, автобусів та пікапів. ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА – авторизований дистриб’ютор автобусів ATAMAN на агрегатній базі ISUZU та вантажних автомобілів ISUZU.

ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА – компанія-наступниця спільного японсько-українського підприємства «Автомобільна компанія Ісузу, Україна», яке було створене у 2006 році на хвилі тріумфального входження продукції на базі ISUZU на український та сусідні ринки. На той час, японські та українська частка в підприємстві були рівні – 50% на 50%.

У 2018 році японські акціонери прийняли рішення продати свої частки українській стороні, з метою оптимізації бізнес-процесів. Компанія отримала нову назву – ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА.

За 20 років на ринку України створено єдину систему, яка складається із заводу-виробника, дистриб'юторів, авторизованих дилерів та станції технічного обслуговування (СТО). Мета системи – максимальне задоволення попиту на ринках сучасною технікою та забезпечення якісним сервісом всіх потреб споживачів продукції торгової марки.

дивитись більше
about image

Історії компаній

Початок співробітництва з ISUZU MOTORS LIMITED та SOJITZ Corp. Розробка конструкції та виготовлення першого зразка автобуса на базі ISUZU NQR71 який отримав назву А091 «БОГДАН»
1999 рік
Перший 1000-ий автобус на базі ISUZU зійшов з конвеєра «Черкаського автобусу». Початок виробництва і продажів вантажівок ISUZU (NQR71). Початок виробництва наступної моделі автобуса – А092 (екологічний стандарт ЄВРО-2 та ЄВРО-3), а також автобусів середнього класу на базі ISUZU LT133/132 – А144 (міський) та А145 (приміський).
2003 рік
Початок продажів автобусів на експорт. Перші автобуси експортували в Росію та Білорусію.
2004 рік
Перші автобуси експортували в Грузію, Арменію, Молдову та Казахстан.
2005 рік
Створення спільного японсько-українського підприємства «Автомобільна компанія Ісузу, Україна». Перші автобуси експортували в Азербайджан.
2006 рік
Впровадження японської системи якості «Кайдзен» на заводі «Черкаський автобус». Прийняли участь та перемогли в тендері ЄБРР на поставку в Тбілісі 750 автобусів.
2007 рік
Початок продажів вантажівок ISUZU нового покоління 700Р – NLR85. Завод почав виробляти 280 автобусів та 100 вантажних автомобілів в місяць. Всього за рік було вироблено 2880 автобусів та 1200 вантажних автомобілів.
2008 рік
Початок продажу вантажівок ISUZU нового покоління 700Р – NMR85, NPR75. Початок серійного виробництва нової моделі автобуса – А093.
2010 рік
Вихід бізнеса ISUZU з корпорації «Богдан». Ребрендинг: автобуси від «Черкаського автобуса» на агрегатній базі ISUZU відтепер називаються – ATAMAN. Заснування ТОВ «КОМТРАНСКОМПЛЕКТ» початок впровадження системи супроводу експлуатації продукції після продажу.
2011 рік
Початок масового виробництва автобусів з двигуном ISUZU на природному газі (CNG) та нової моделі туристичного автобуса А096.
2014 рік
Початок продажів вантажівок ISUZU NQR90 та вантажівок серії F – ISUZU FVR34.
2015 рік
50 років ЧЕРКАСЬКОМУ АВТОБУСУ та 100 років ISUZU MOTORS Ltd. Початок серійного виробництва нових рестайлінгових моделей автобусів А092Н6 (міський) та А09216 (приміський).
2016 рік
«Автомобільна компанія Ісузу, Україна» приєдналася до структури бізнесу та отримала назву «ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА».
2018 рік
Початок надання послуг фінансового лізингу компанією ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА. Нові повнопривідні моделі – вантажівка NPS75 та шкільний автобус D093S201.
2019 рік
Старт продажу пікапів ISUZU D-MAX. Новий спеціалізований автобус DA9016 підвищеної прохідності.
2020 рік

Історiя

Ми в цифрах:
0
5
0
5
2
0
2
0

ВИГОТОВЛЕНО АВТОБУСІВ

21293

одиниць

ВИГОТОВЛЕНО КОМЕРЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

421

одиниць

НОМЕНКЛАТУРА МОДЕЛЬНОГО РЯДУ

17

одиниць

НА РИНКУ УКРАЇНИ

20+

років

Завжди поруч з вами!

Цей сайт використовує cookies
Ми продовжуємо використовувати утиліти для зберігання файлів
cookies.