Автобуси

Моделі
  • А092H6
    Призначення
    Міський
  • А09216
    Призначення
    Міжміський
  • А09620
  • D093S2
    Призначення
    Шкільний
  • D093S4
    Призначення
    Шкільний, з місцями для інвалідів
  • D093S201
    Призначення
    Шкільний 4Х4
  • icon
    Призначення
    Шкільний 4Х4
  • icon
    Кількість місць для сидіння без водія
    31
  • icon
    Екологічний клас
    ЄВРО-5
Модель D093S201
Призначення Шкільний 4Х4
Спеціалізований, підвищеної прохідності
Відповідає вимогам ДСТУ 7013:2009
База ISUZU NPS75L-K (Японія)
Країна виробник Японія
Довжина х Ширина х Висота, мм 8220 х 2300 х 2855
Колісна база, мм 4395
Колія передніх / задніх коліс, мм 1900 / 1650
Кількість місць для сидіння без водія 31
Місця для інвалідів 31
Повна маса автобуса, кг 7850
ДВИГУН Модель ISUZU 4HK1
Екологічний клас ЄВРО-5
Об’єм двигуна, л 5.193
Потужність, кВт, к. с. при об/хв. 419 (42,8)
Крутний момент, Н*м при об/хв. 419/1600-2600
Ємність паливного баку, л 118
ТРАНСМІСІЯ Модель Isuzu
ТРАНСМІСІЯ Тип Механізована, 5-ступенева
ШАСІ Мости Isuzu
Привід Повний. Part Time 4WD, роздаточна коробка двоступенева, механічна
Підвіска передня Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості
Підвіска задня З колодковим гальмом, які скеровуються на трансмісію. Привід механічний
Максимальна швидкість з урахуванням обмежувача, км/год 70
РУЛЬОВЕ КЕРУВАННЯ Інтегрального типу з гідропідсилювачем, кермова колонка регульована по куту нахилу та по висоті
ГАЛЬМА Робочі Барабанного типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR (система запобігання проковзуванню)
ГАЛЬМА Стояночні З колодковим гальмом, які скеровуються на трансмісію. Привід механічний
ГАЛЬМА Допоміжні Газодинамічні на вихлопному тракті
ГАЛЬМА Запасна гальмівна система Кожен з контурів робочої гальмівної системи
Зовнішній радіус повороту по передньому бамперу, м, не більше 12,5
Максимальна швидкість при повному завантаженні, км/год (з обмежувачем швидкості) 90
Контрольні витрати палива при повному завантаженні з постійною швидкістю 60 км/год, від л/100 км 14,5
Система опалення Рідинна, комбінована від автономного обігрівача, сполученого з системою охолодження двигуна і опалювачів конверторного типу, встановлених в пасажирському салоні
Система вентиляції Приплинно-витяжна через кватирки бокових вікон та люки в даху
ABS (Антиблокувальна система) категорії І +
EVSC (Електронний контроль стійкості) +
OBD (Система бортової діагностики) +
ASR (Антипробуксовочна система) +
Допоміжна система для інвалідів -
Система нахилу автобуса для зручності при посадці-висадці пасажирів -
Електронний покажчик маршруту -
Підігрів переднього бокового скла -
Кондиціонування робочого місця водія +
Багажний відсік -
СИДІННЯ Спеціалізовані
КОЛІР Стандартне виконання автобусу жовтого кольору згідно ДСТУ 7013:2009
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ Система кондиціонування салону -
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ Електронні або механічні системи обліку пасажирів -
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ Система моніторінгу руху автобуса на маршруті -
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ Мультимедійна система
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ Можливість встановлення сидінь підвищеної комфортності -
Характеристики представлені в ознайомчих цілях
Модельний ряд
Цей сайт використовує cookies
Ми продовжуємо використовувати утиліти для зберігання файлів
cookies.