Дизельний двигун Друк

Економічні двигуни

Дизельні двигуни Isuzu відповідають сучасним нормам екології, вони потужні і водночас економічні, мають високу надійність і простотою обслуговування. Двигуни обладнанні загальною паливнорозподільною магістраллю Common-Rail, системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) турбокомпресором і проміжним охолодженням повітря.

 

4JJ1-Евро-3 (встановлюється на автомобілі NLR85A і NMR85L)

  • дизельний двигун с турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням
  • робочий об’єм двигуна 2999 см3
  • макс. потужність: 96кВт при 2800 об./хв.
  • макс. крутний момент: 330 Н*м при 1600-2800 об./мин.

4НК1- Евро-3 (встановлюється на автомобілі NPR75LK и NPR75LL)

  • дизельний двигун с турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням
  • робочий об’єм двигуна: 5193 см3
  • макс. потужність: 110кВт при 2600 об./хв.
  • макс. . крутний момент: 404 Н*м при 1500-2600 об./хв.

Система уприскування палива Common-Rail 

Електронна система надвисокої точності визначає оптимальні параметри для уприскування палива і на протязі тисячних доль секунди подає необхідну кількість палива в циліндри. Тим самим досягається значне зниження кількості окису азоту (NOx) і сажі у вихлопних газах.

16-клапанна система газорозподілення DOHC

Розробка клапанів ретельно синхронізована навіть при роботі на високих обертах, що забезпечує покращене наповнення циліндрів при такті впуску і більш ефективне відведення відпрацьованих газів при такті випуску.


Система EGR збільшеної продуктивності

Частина відпрацьованих газів після попереднього охолодження подається до впускного повітреводу а потім надходить назад до циліндрів двигуна. Завдяки системі EGR знижується вміст окису азоту (NOx) у відпрацьованих газах і в той же час покращуються показники економії палива.